Дар’ївська громада
Херсонська область, Херсонський район

Національний роумінг Київстар, Vodafone та lifecell.

Дата: 29.02.2024 11:33
Кількість переглядів: 298

Фото без опису

З початку повномасштабної війни в Україні країна-терорист пошкодила або знищила чверть інтернет-мереж і 4 тисячі базових станцій. В такій ситуації, коли абоненти одного оператора залишаються без зв’язку, вони можуть повернути собі можливість зв’язку завдяки Національному роумінгу, створеному у березні 2022 року найпопулярнішими в Україні операторами мобільного зв’язку Київстар, Vodafone та lifecell.

Національний роумінг - телекомунікаційна послуга, яка забезпечує можливість абонентам одного оператора мобільного зв’язку на території України отримувати телекомунікаційні послуги в мережі іншого оператора (операторів) у межах України.

Це означає, що Ви можете обрати будь-якого доступного в даний момент мобільного оператора в Україні незалежно від того, яка SIM-картка стоїть у Вашому телефоні. Тариф при цьому залишиться таким самим, який Ви мали у вашого оригінального оператора.

Наприклад, якщо зруйновано базову станцію Vodafone, то завдяки роумінгу українці підключаються до Kyivstar або lifecell. І навпаки. Достатньо кількох кліків у смартфоні, а раніше довелося би купувати й поповнювати кілька sim-карток.

Абоненти можуть користуватися не лише голосовими дзвінками та SMS, а й мобільним 2G/3G інтернетом на швидкості до 512 Кбіт/с, щоб обмінюватися повідомленнями в месенджерах або шукати інформацію в інтернеті.

Для абонентів lifecell національний роумінг працює автоматично.

 

Абоненти Київстар та Vodafone можуть скористатися цією опцією, здійснивши налаштування вручну на смартфоні:

  1. У налаштуваннях вимкніть Автовибір мережі

Android: Налаштування — Мобільна мережа (чи Підключення) — Оператор iOS: Параметри — Стільникові дані — Вибір мережі

  1. Знайдіть та виберіть доступну мережу: VODAFONE, UA-KYIVSTAR чи lifecell. Щоб працював інтернет, увімкніть Передачу даних у роумінгу (Android) І Роумінг даних (iOS)
  2. Зателефонуйте, надішліть повідомлення в месепджері або SMS для перевірки зв’язку.

Якщо зв'язок не з'явився, спробуйте ще раз або виберіть іншого оператора.

Після всіх налаштувань радимо ввімкнути Автовибір мережі. Це дозволить автоматично перемикатися на мережу, де є зв'язок.

Звертаємо увагу, що підключення національного роумінгу може створити додаткове навантаження на мобільні мережі. Для того, щоб усі абоненти мали доступ до зв’язку у важливий момент, оператори радять:

  • вимкнути автозавантаження в месенджерах та інших додатках. Наприклад, автоматичне оновлення в Play Market та Арр Store через мобільні мережі;
  • у налаштуваннях смартфона можна заборонити додаткам, що працюють у фоновому режимі, використовувати мобільний трафік;
  • встановити нижчу якість відео в YouTube та інших відеострімінгових сервісах;
  • за наявності варто використовувати Wi-Fi.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь